Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av ny-generation - 13 oktober 2009 21:56

praise  

Kl 19.00 nu på Lördag den 17 oktober så drar PRAISE EXPLOSION igång på Pingstkyrkan i Edsbyn så att alla vet! Kommer bli en jättebra kväll så jag tycker absolut att du ska komma. För dig som inte varit i kyrkan och tänker att du inte ska gå för att i kyrkan sitter man med ryggen pressad mot en träbänk och sjunger psalmer (visst är det mysigt det med det är inte det jag säger) så tycker jag helt klart att du ska ta en titt in i Pingstkyrkan på lördag! Kom precis som du är för vet ni en sak? I kyrkan får man vara precis den person som du känner att du är men som du kanske inte vågar släppa ut i vanliga fall :) Kyrkan är inte dömande även om många tror det ibland. Check it out vet já! :)


Visste ni förresten att TgUng har en riktigt trevlig lokal på Gärdet? Kanske något att kolla in på fredagskvällen kl 20.00 ->? Ligger i ett gult hus (föredetta kyrka) liten bit ovanför Statoil (mot torsberg) och det står Trosgnistansmission på byggnaden. Ingång till ungdomslikalen är på trädgårdssidan där det finns en trappa :) Hjärtligt välkommen även dit!


Nu har ni två fina möjligheter i helgen till att prova på någotnting nytt!

Kolla även in den grymmaste videobloggen http://fransodomtillbollnas.bloggproffs.se/ driven av David Larrson som är känd från tidigare på denna blogg. Gå in och kolla in några klipp!

Take Care 

Presentation

Omröstning

Finns Gud?
 Ja han finns!
 Absolut inte!
 Jag vet inte...
 Jag tror att det finns en högre makt men vet inte riktigt vad...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards