Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av ny-generation - 30 augusti 2008 20:36

Jag satt på youtube och letade igenom lite efter olika saker. Jag lyckades stöta ihop med den här musikvideon och blev riktigt imponerad av att Kanye West lagt ner tid på att göra en helt annan musikvideo än orginalet. I låten Jesus walks så framkommer det ganska tydligt vad han står för och vad han tror på, och just det tror jag är en väldigt viktig sak inom vår tro.


Att våga stå för det man tror på, även om man är känd så som okänd så kan det påverka så otroligt många människor runt omkring en. Jag tror dock inte på att man ska pracka på människor något, men att visa vad man tror på, och göra det på ett snyggt sätt kan få människor nyfikna istället för bortskrämmda.






På tal om något helt annat så önskar jag fortfarande att ni som läser den här bloggen väldigt gärna får komentera eller fråga frågor till oss som skriver.


"Om djävulen förtrycker dig med en sjukdom, med fruktan, med nervösa problem, med vad som helst - ta emot befrielse nu. Kristus kommer att göra dig fri" (Joh 8:36)



David, Ny-generation, Bollnäs.

Presentation

Omröstning

Finns Gud?
 Ja han finns!
 Absolut inte!
 Jag vet inte...
 Jag tror att det finns en högre makt men vet inte riktigt vad...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards